Er du en dyktig Avdelingsleder som er tydelig og beslutningsdyktig?

OneCo er et industrikonsern med kjerneaktiviteter innen olje/gass & marine, infrastruktur, industri, fornybar energi og bygg. En av våre styrker er å levere systemintegrerte løsninger der vi sørger for at ulike fag og produkter settes sammen og fungerer etter intensjonen. Våre produkter og tjenester blir aldri bedre enn kvaliteten på prestasjoner våre medarbeidere og samarbeidspartnere representerer. Derfor er en sterk, tydelig og sunn bedriftskultur avgjørende for at vi skal lykkes med vår ambisjon – nemlig å skape et nordisk industrieventyr.

OneCo skal være preget av en kultur der det åpenlyst blir satt pris på at selskapet, prosjekter og enkeltmennesker lykkes. Derfor forventes det også av våre ledere at de skal bidra og stimulere til å skape resultater gjennom sine medarbeidere. OneCo har i dag rundt 750 medarbeidere, en årlig omsetning på rundt 1,2 mrd og har lokasjoner i Kristiansand, Sandnes, Bergen, Oslo og Drammen.

Målsetningen for den industrielle reisen til OneCo er å skape økte verdier for kunder og eiere samtidig som vi utvikler spennende arbeidsplasser for våre ansatte.

Vi legger vekt på at våre leveranser skal ivareta både kunde- og myndighetskrav samtidig som sikkerheten til våre ansatte ivaretas på en god måte.

På grunn av nåværende Avdelingsleder går av med pensjon, søker OneCo Elektro AS en dyktig Avdelingsleder Service.

Du vil være en viktig brikke i vår videre vekst og vi ønsker deg på laget! Som ansatt hos oss vil du tilhøre et konsern med masse positiv energi, faglig dyktighet og stolthet.

Vi trenger derfor flere dyktige og engasjerte medarbeidere, og søker nå en Avdelingseder Service. Du vil rapportere direkte til Regiondirektør – Region Øst.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for avdelingens daglige drift.
  • Til enhver tid ha oversikt over avdelingens økonomi, inkludert utarbeidelse og oppfølging av avdelingens budsjett.
  • Kontrollere og bistå fremdrift og økonomi i løpende serviceoppdrag.
  • Bidra til gjennomføring av beslutninger fattet av Konsernsjef/ Regionsdirektør/ Daglig leder.
  • Motivere avdelingens ansatte og ledelse til ulike resultatbringende aktiviteter slik at vedtatte mål i budsjettet oppnås.
  • Lede og delta aktivt i salgsfremmende aktiviteter i avdelingen.
  • Etablere og vedlikeholde kunderelasjoner.
  • Til enhver tid ha oversikt over avdelingens ressurser og foreta nødvendige ansettelser og oppsigelser. I samarbeid med Daglig leder tilpasse avdelingens bemanningsbehov.

Stillingen er i høyeste grad operativ, med deltakelse og bidrag i Prosjekter som en svært viktig del.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Elektriker gr. L
  • Gjerne Teknisk fagskole, Elkraft
  • Proaktiv
  • Service erfaring
  • God økonomisk / bedrifts forståelse
  • God kjennskap til og interesse for effektiv bruk av ERP systemer
  • Empatisk
  • Lagspiller med serviceinnstilling og pågangsmot
  • Ambisjoner og ønske om å utvikle seg i et ekspansivt miljø.

Ønsket og viljen til å dele av sin kunnskap og ta til seg ny kunnskap ansees som svært viktig, og vil kunne kompensere for manglende erfaring.

Egenskaper

  • Initiativrik
  • Analytisk
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk
  • Utadvendt og kontaktskapende
  • Resultatorientert
  • Evne til arbeide godt både i team og selvstendig

 

Vi tilbyr

  • Kompetente medarbeidere
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et solid firma i vekst og utvikling
  • Spennende prosjekter

Spørsmål om stillingen: Senior Rådgiver Knut Arnestad, tlf: 982 12 123, mail: arnestad@linkint.no

Last opp cv, søknad og relevante papirer, så tar vi kontakt med aktuelle kandidater.

https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=115359518