Vi søker Key Account Manager / Salg av bredbånd / Lillehammer

Eidsiva bredbånd AS er en bedrift i telekommunikasjonsbransjen med ca. 130 ansatte som holder til i helt nyoppussede lokaler i Fakkelgården på Lillehammer. Vårt hovedprodukt er bredbåndstilgang til kunder i privat- og bedriftsmarkedet i Hedmark, Oppland og Akershus, samt resten av Norden via samarbeidspartnere. Med over 50.000 kunder er vi en av de største tilbyderne i markedet. Tilleggstjenester som underholdning, telefoni og sikkerhet er også en del av vårt tilbud, og gjennom en distribusjonsavtale med Get leverer vi en av Norges beste TV-tjenester! De neste årene vil bringe en ny hverdag hvor behovet for bredbåndskapasitet vil vokse kraftig, og vi vil være ledende i denne utviklingen. Våre medarbeidere er sentrale for å lykkes i en krevende konkurransesituasjon, og vi skal fortsette å styrke oss som en betydelig kompetansearbeidsplass.

Stillingstittel
Key Account Manager – bedrift og offentlig marked – bredbånd

Som kollega av oss møtes du av tillit og en unik mulighet til å påvirke bedriften. Gjennom skolering, kurs og kompetansebygging er du sikret utvikling og ny verdifull kunnskap som igjen gir nye muligheter. Du ønskes velkommen til et uformelt og godt arbeidsmiljø i nye lokaler, bygget for en fleksibel, effektiv og spennende arbeidshverdag. Vi vet at du med familie fungerer aller best på jobben når du også fungerer hjemme, derfor er vi både tilpasningsdyktige og familievennlige.

 

Arbeidsoppgaver 

  • Salg, rådgivning og oppfølging av kunder
  • Utarbeide tilbud og overordnet løsningsdesign
  • Gjennomføre kundemøter og forhandlinger
  • Porteføljeansvar for noen av våre viktigste kunder
  • Utvikle eksisterende og etablere nye kunderelasjoner

 

Kvalifikasjoner 

  • Erfaring fra salg av tele- og data-tjenester til større bedrifter og offentlige virksomheter
  • God forretningsforståelse
  • God kunnskap om IKT-bransjen og avtaleverk som benyttes
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

 

Personlige egenskaper 

  • Målrettet og resultatorientert
  • Selvstendig og strukturert
  • Relasjonsbyggende med gode kommunikasjonsevner
  • Høy arbeidskapasitet
  • Løsningsorientert og kreativ

 

Vi tilbyr 

  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Stor innflytelse over egen arbeidsdag.
  • Et ungt, kreativt og godt arbeidsmiljø.

Selskapets mål om å være en av Norges mest attraktive arbeidsplasser, gjenspeiles i våre omgivelser. De helt nye lokalene er tuftet på tanken om en fleksibel og aktivitetsbasert arbeidsplass. For den enkelte medarbeider betyr dette at vi skal ha teknologi som gjør oss i stand til å løse våre arbeidsoppgaver hvor som helst og når som helst. Med åpne landskap uten faste kontorer, er også ledere og mellomledere tilgjengelige for uformell kommunikasjon og nært samarbeid. En del reising må påregnes. Stillingen rapporterer til salgssjef.

Ta kontakt

med rekrutteringsrådgiver Terje Strøm i Link International for mer informasjon: tlf 91144511

Send kortfattet søknad med vedlagt CV til: strom@linkinternational.no