For Get AS søker vi Key Account Manager

Get er Norges mest spennende digital-TV og bredbåndleverandør med over 800 motiverte og dyktige medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene, og har de siste årene vunnet en rekke “best-i-test” priser for både produkter og god kundeservice. Get er den største utfordreren til Telenor, og over 1 million i Norge har tjenester fra Get levert over ulike fiberteknologier. Dette gjør Get til en viktig samfunnsaktør som bidrar til konkurranse i det norske markedet, og Get jobber aktivt sammen med norske myndigheter for å gjøre Norge til en ledende bredbåndsnasjon.

Vi søker Key Account Manager for Get AS

Storkundeavdelingen i Oslo søker etter en fremoverlent og dyktig medarbeider som ønsker å jobbe med volumbasert salg innenfor hunting på boligselskap. Vi søker etter kandidater som evner å jobbe strukturert og selvstendig og som liker å være i dialog og skape en relasjon med andre mennesker. Kandidaten må ha fagkompetanse innenfor Get sine produkter og tjenester og svært gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner. Du vil jobbe i et godt etablert salgsteam, men også på tvers av hele organisasjonen for å sikre planlegging og gjennomføring av prosjekter.

Avdelingen består av 10 Key Account Managere som forvalter en stor kundeportefølje i Oslo og Romerike. Avdelingens målsetninger er å sikre eksisterende kundebase, reforhandle avtaler og skape kundevekst gjennom hunting- og nybyggsmarkedet. Å jobbe i team og samarbeide med andre må derfor være noe som motiverer deg.

Arbeidsoppgaver

  • Holde dialog med kunden og sikre leveransegjennomføring i samarbeid med dedikert prosjektledere
  • Arbeide nært sammen med Gets støttefunksjoner som kundesevice, produkt/presales og leveranseorganisasjonen
  • Sikre leveranse og være kontaktperson frem til leveranse av inngåtte avtaler
  • Nysalg av Get sine tjenester til nye borettslagskunder
  • Innsalg av kollektive avtaler på digital-tv og internett i henhold til budsjett
  • Være oppdatert på konkurranse situasjonen i markedet
  • Analysere og lage salgsstrategi for utvalgte områder i Oslo og Romerike
  • Bidra ved planlegging av kvartalsvis målsetninger gjennom aktivt bruk av CRM verktøy
  • Gi lokal salgsinput på prosjekter og AFE’er og oppdatere CRM verktøy.

Kvalifikasjoner

  • Høyere merkantil utdannelse (erfaring kan kompensere for dette)
  • God fremstillingsevne både muntlig og skriftlig, også på engelsk
  • Erfaring fra salgsforhandlinger
  • God generell teknologiforståelse
  • Du er resultatorientert og trives med å oppnå salgsresultater
  • Du har meget god forretningsforståelse
  • Du er strukturert og ryddig i forhold til rutiner
  • Du er løsningsorientert
  • Du inngir tillit og er samarbeidsvillig
  • Stor grad av selvstendighet og gjennomføringsevne
  • Være positiv medvirkende pådriver for utvikling av et offensivt salgsmiljø
  • Fleksibilitet i forhold til arbeidstid
  • Stor arbeidskapasitet

Du tilbys

  • En utfordrende og spennende stilling i et av Norges mest fremgangsrike selskaper
  • En selvstendig stilling med mulighet til å påvirke egne resultater
  • Fleksibilitet mht arbeidstid da mange styremøter i borettslag gjennomføres på kveldstid
  • Konkurransedyktige betingelser

Kontakt

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte, rekrutteringsrådgiver i Link International Norge AS, Terje Strøm på tlf 911 44 511

Send CV merket «KAM GET» til: strom@linkinternational.no