Økonomi- og administrasjonsmedarbeider

Chiller Oy er en av Europas ledende produsent av energieffektive og funksjonelle kjøle- og varmeløsninger. Vi designer, produserer og implementerer skreddersydde kompakte løsninger for offentlige og private nybygg eller rehabiliteringsprosjekter med høye krav til inneluften.

Den høye kvaliteten på våre produkter er basert på vår egen forskning og design i alle deler av produksjonsprosessen. Vi ønsker å være i frontlinjen av sektoren. Dette forplikter oss til å utvikle innovative løsninger basert på den nyeste teknologien. Våre løsninger er lette å installere og vedlikeholde og har et lavt støynivå og lavt energiforbruk.

Chiller har ambisjoner om å vokse betydelig i det norske markedet de neste årene. I den forbindelse søker vi nå etter en dyktig administrativ ressurs til vårt kontor ved Alnabru i Oslo.

Økonomi- og administrasjonsmedarbeider

Er du en fleksibel og initiativrik kollega som behersker det meste av små og store administrative oppgaver som skal løses i en mindre bedrift? Liker du variasjonen som ligger i det å håndtere både rutineoppgaver og nye utfordringer i alle deler av driften? Da kan det være deg vi søker. 

Grunnleggende oppgaver:

  • Innkommende norske og finske fakturaer
  • Utgående fakturaer
  • Moms og tollbehandling
  • Kontering av innkommende fakturaer
  • Bank
  • Kredittsjekk av kunder
  • Tidsregistrering og lønn
  • Betjene resepsjon, innkommende telefoner og arkivering .
  • Innkjøp av kontorutstyr, strømavtaler, telefoniløsninger, internett etc.
  • Økonomirapportering til Chiller Oy sentralt
  • Bistå salg med booking av møter, organisering av møter og reiser

 Utvidede oppgaver:

  • Innkommende / utgående logistikk
  • Sourcing av materialer til prosjekter sammen med prosjektleder
  • Holde oversikt over opplæringsbehov og tilrettelegge for at medarbeidere gjennomfører kompetansetiltak som opprettholder nødvendige kvalifikasjoner og sertifikater
  • Backoffice salg av lagervarer
  • Rapportere bedriftsinformasjon til myndigheter
  • Støtte salgsavdelingen med markedsaktiviteter

 Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning innen økonomi og administrasjon
  • Erfaring fra tilsvarende oppgaver
  • Gode datakunnskaper
  • Gode skriftlige og muntlige ferdigheter på norsk og engelsk
  • Kundeorientert, serviceinnstilt og fleksibel
  • Strukturert og nøyaktig arbeidsform
  • Fleksibel og initiativrik, ser hva som bør gjøres og gjør det
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø og beholder humøret også når det er masete og travelt.

 Du tilbys

  • En selvstendig  og variert stilling med mye ansvar
  • Et solid selskap med innovative og produkter og betydelige ambisjoner om vekst
  • Konkurransedyktige betingelser

Link International bistår oss i denne rekrutteringsprosessen. For ytterligere informasjon om stillingen ser vi frem til å høre fra deg:

Sverre Bragstad, telefon 906 59 283 / mail bragstad@linkinternational.no
Norvald Heidel, telefon 906 09 001 / mail norvald@heidel.no